|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elkabanos
MODELARZ
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:25, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ragi mlisz pojęcia mój silnik ma 760 g ciągu a nie jak to powiedziałeś nadaje się do modeli o wadze 760 g. oznacza to że teoretycznie był by w stanie unieśc w górę
760-waga silnika 36g =724g <--- tyle właśnie jest w stanie unieść w góre,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
MODELARZ
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 22:03, 31 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To jeszcze zależy o jaki ciąg chodzi producentowi i z jakim akumulatorem. Ogólnie rzecz biorąc jest to taki temat że silniki różnych producentów da się porównać tylko w jeden sposób sprawdzić to po swojemu za pomocą konkretnego przyrządu w takich samych warunkach pracy i wtedy możesz wyliczyć ciąg silnika. A jeżeli silnik jest w stanie unieść model pionowo do góry to można go wykorzystać do dwa razy cięższego trenerka i powinien z tym latać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał146
MODELARZ
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wyszogród
|
Wysłany: Śro 7:23, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się nad tym silnikiem:[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ragi
MODELARZ
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Śro 14:16, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Elkabanos, nie mylę pojęć
"Solidny i bardzo tani, wolnoobrotowy silnik bezszczotkowy o wysokiej sprawności przeznaczony głównie do górnopłatów nawet do masy 1kg, oraz samolotów redukcyjnych i akrobatek (max. 600g). "
W tym opisie nie jest napisane, że jeśli wsadzi się go do trenerka to ma 1000g ciągu, jesli do akrobatki to 600g ciągu, lecz to, że nadaje się do modeli o takiej masie.
/EDIT: Co do tego Combo Seta; ponoś regulator mocno się grzeje i śmigło nienajleprzej jakości.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ragi dnia Śro 14:17, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał146
MODELARZ
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wyszogród
|
Wysłany: Pon 14:17, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno pytanie:
Ile silnik musi pobierać max pradu przy pakiecie NI-CD 7.2V 1100Mah czy przy tym pakiecie jest to bez znaczenia??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ragi
MODELARZ
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Pon 16:49, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zależy jaką pakiet ma wydajność (C).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał146
MODELARZ
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wyszogród
|
Wysłany: Pon 19:11, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
właśnie nie wiem jak spr. Może ktos wie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elkabanos
MODELARZ
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:23, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ragi napisał: | Zależy jaką pakiet ma wydajność (C). | Jesli to (C) ma oznaczać cele w akumulatorze to li pol to na nim wszystko jest napisane. A jeśli chodzi o NI-CD to myślę żę nawet śilnik 480-550 powinien być dobry i rozumie że to do trenerka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał146
MODELARZ
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wyszogród
|
Wysłany: Pon 19:35, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie. To do górnoplata o masie 700g.
Zastanawiam sie nad silnikiem na początek do niego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na droższy mnie nie stać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alien
MODELARZ
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:05, 06 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mam kupiony bardzo podobny, tylko że BM 2410-12 Gold Mount
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał146
MODELARZ
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wyszogród
|
Wysłany: Wto 13:55, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
I jak sie sprawuje??
EDIT: Czy ten regulator bedzie z nim współpracował??
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał146 dnia Wto 14:03, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alien
MODELARZ
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:42, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem, nie latałem jescze na nim, ale wydaje się być solidny.Jeżeli chodzi o regulator to polecam Tower Pro 30A do tego silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ragi
MODELARZ
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Czw 12:20, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
C to wydajność pakietu. Jeśli wydajność będzie za mała to albo silnik nie ruszy (odetnie regulator) albo spalisz pakiet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał146
MODELARZ
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wyszogród
|
Wysłany: Czw 13:38, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko jak sprawdzic ile pakiet ma C? Jest to pakiet samoróbka i nigdzie nie pisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|