|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamciO
MODELARZ
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:19, 07 Cze 2011 Temat postu: Prosze o pomoc z Regulatorem |
|
|
Witam mam problem z
regulatorem Hobby King 20 A ESC i
Silnikem Emax CF 2822
Pakiet to ni hm 9.6 V ale niedługo bedzie li-pol 2200 mAh 11.1 V
Problem polega na tym ze po przesunieciu przepustnicy na max silnik sie nie kreci, kiedyś było wszystko dobrze ale niestety przez przypadek właczyłem tryb programowania regulatora i chyba coś poprzestawiałem że nie działa.
Może jest możliwosc ustawienia regulatora do ustawien poczatkowych ??
Z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwasiu
MODELARZ
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:27, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Drugi komentarz z hobbycity:
Always start with throttle off, except when programming - then at full throttle!
Remember to check for channel reverse!
1. Turn on TX.
2. Set full throttle
3. wait for the beeps - 3sec after the first initial beep: (move throttle to off position during pause to select setting)
3a. beep, pause, beep - Li-po (cut-off 3v per cell)
3b. beep, beep, pause, beep, beep - Ni-Mh (cut-off at 60% of starting voltage)
3c. beep,beep,beep, pause, beep, beep, beep -toggle brake enable/disable
Glad to have it, will by more. Cheers.
Jedyne co mogłeś przestawić to z ni-mh na li-pol, przestaw na ni-h spowrotem i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamciO
MODELARZ
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:38, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A można prosić o przełożenie na polski bo translator nie dał rady
Z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwasiu
MODELARZ
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:42, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dajesz gaz na maxa, podłączasz zasilanie, czekasz na beep po 3 sekundach zaczyna znowu pikać, aby wybrać ni-mh czekasz na : beep, beep, po tych dwóch piknięciach gaz na dół i powinno piknąć jeszcze dwa razy potem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kwasiu dnia Wto 17:42, 07 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamciO
MODELARZ
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:25, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem jak pan kazał ale niestety silnik nie działa tylko stuka tak dziwnie jak by miał hamulec który go blokował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwasiu
MODELARZ
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:38, 07 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A to urwany jest jeden kabel od silnika lub regulatora, raczej na 99% to to, albo gdzieś sie uzwojenie przerwało. Posprawdzaj wszystkie kable przy silniku bo po prostu nie ma jednej fazy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamciO
MODELARZ
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 7:03, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
No niestety silnik do kosza ponieważ sam tego nie naprawie połaczenie regulator silnik jest ok więc urwała sie uzwojenie i tego sam nie naprawie.
A może bym silnik z regulatorem wysłał do pana i ja bym panu zapłacił za naprawe ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kontousuniete
MODELARZ
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:35, 08 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wystarczy kupić odpowiedni drut, stary odwinąć i nowy nawinąć według schematu.
Wpisujesz ilość zębów i magnesów, wybierasz rodzaj połączenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamciO
MODELARZ
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:21, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ok kupie drut i przewine silnik. a teraz jeszce jedno pytanie czy nic sie nie stanie pakietowi li-pol 11.1 V jak podłącze pod niego silnk szczotkowy klasy 370 V i regulator szczotkowy, silnik i regulator znalazem w szufladzie i pochodzi z chinskie samolotu który niedawno kolega mi dał
Z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwasiu
MODELARZ
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:54, 09 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
szczotkę 11v raczej usmażysz, a napewno długo nie pochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kontousuniete
MODELARZ
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:15, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba że pracuje pod takim napięciem, ale bardzo w to wątpię bo nawet 480 nie pracuje pod pakietami 3s.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwasiu
MODELARZ
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:54, 10 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ten bezszczotkowy jeszcze sprawdź zanim go rozwiniesz, bo mógł paść regulator jakos dziwnie, w reglu jest drabinka rezystorowa, którą bardzo łatwo uszkodzić, raczej mało prawdopodobne ale zawsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamciO
MODELARZ
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sieradz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:03, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Nareszcie dostałem li-pola 3s 2200 mAh i wczoraj byłem puścić rwd-5 latał pieknie bardzo dłygo i to mnie zadziwiło, aż sprawdziłem napiecie i wyniosło 3V na cel i boje sieże zniszcze li-pola. Dlaczego regulator nie odcina przy np 3.7V i wydaje mi sie jak bym nie sprawdził napiecia to bym zniszczył li-polke. Może ktos wie jak ustawic w regulatorze Hobby king HK-20A ESC że odcina napiecie,bo przed li-polem były pakiety ni-hm
Z góry dziekuje za odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kwasiu
MODELARZ
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 645
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:41, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dajesz gaz na maxa, podłączasz zasilanie, czekasz na beep po 3 sekundach zaczyna znowu pikać, aby wybrać li-pol czekasz na jedno beep, po piknięciu gaz na dół i powinno piknąć jeszcze raz potem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kontousuniete
MODELARZ
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:04, 15 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
O ile wiem to nie wszystkie ESC z HK pracuję pod 3s (nawet jeśli w necie piszę inaczej).
Po drugie każdy regler ma do zaprogramowania 3 stopnie odcięcia, możesz ustawić 2.8V/celę, 3V/celę lub 3.8V/celę.
Po trzecie stawiam na przestawiony tryb z Li-pol na NI-XX, zrób tak jak piszę Kwasiu i powinno być okej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|