|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dzialeczka
MODELARZ
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: WOla mielecka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:02, 17 Paź 2008 Temat postu: pusto tU |
|
|
ale tutaj pusto... nikt nie ma zadnych pytan??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil
MODELARZ
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 100-lica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:19, 17 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Widać że nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziuk
MODELARZ
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa - Wola. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 6:31, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
No dobra, to ja zadam, bo mnie to nurtuje. Niby jakieś tam pomysły mam, ale pewności nawet za grosz...
- Skąd w żarowcach bierze się normalny zapłon, w której chwili on następuje i jakie czynniki najistotniej wpływają na tę chwilę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kaziuk dnia Wto 6:31, 11 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil
MODELARZ
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 100-lica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:01, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Jak nazwa wskazuje to jest silnik żarowy , czyli świeca się żarzy.Następuje to tak : kiedy jest czas wypuszczania spalin i napełnianie się paliwem komory spalania to świeca przez ten czas się tak już słabo żarzy ale zapali mieszankę i kiedy tłok dochodzi do góry następuje zapłon i ten oto zapłon powoduje rozżarzenie się świecy na nowo i tak na okrągło.Powyższy opis jest do dwu suwa.Czterosuw różni sie no jak wiadomo ma zawory itp , ale działa w podobny sposób , z tym że niema kanałów płuczących i w żarowych 4 suwach różnią się świecami.W 2 suwie świeca się krócej żarzy , a w 4 suwach żarzy się dłużej bo dłużej trwają ,,cykle,,.4 suw płynniej i równiej pracuje , a 2 suw trochę lepiej oddaje moc.A w dwu suwie normalnym iskrowym , czyli na benzynę zapłon następuje tak że kiedy tłok jest już na górze to ,,wysyłana,, jest iskra i powoduje zapłon. .Nie zrozumiałem pytania ale chyba pomogłem.
Mnie dziwi tylko jedno jak w żarowym nie nastąpi przedwczesny zapłon np. podczas napełniania się paliwem komory spalania bo świeca się żarzy non stop , chyba że to działa trochę tak jak samozapłon że gdy jest ,, ciasno,, następuje zapłon.Ale co tam będę pisał.Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziuk
MODELARZ
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa - Wola. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:35, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko wiesz, ja pisząc 'normalny zapłon' miałem na myśli czas, kiedy świecę już odłączymy.
Przedwczesny czasem bywa, bo nie wiem czy zauważyłeś, ale lubi czasami odbić i zacząć chodzić do tyłu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kaziuk dnia Wto 13:35, 11 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil
MODELARZ
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 100-lica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:45, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ale ja opisywałem prace normalną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziuk
MODELARZ
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa - Wola. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:57, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
A rozumiem, chodzi Ci o to, że ona się jeszcze żarzy jakby bezwładnością termiczną, że świeża porcja mieszanki, tak małej masy żarnika jednak nie dogasza, tylko się od niej (+ już trochę rozgrzany silnik + szybki wzrost ciśnienia) zapala. No tak, jest to możliwe. Zastanawiam się, jak by to w domowych warunkach sprawdzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil
MODELARZ
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 100-lica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:42, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Możesz rozbudować swoje pytanie?.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Emil dnia Czw 18:43, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziuk
MODELARZ
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa - Wola. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:03, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Nie za bardzo rozumiem, co miałbym dodać?
Główkuję jak tu sprawdzić, czy w czasie sprężania świeżej mieszanki świeca się nadal żarzy... Zwłaszcza w czterosuwie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kaziuk dnia Czw 22:04, 13 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil
MODELARZ
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 100-lica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:51, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mówiłem że do czterosuwa są specjalne świece które się dłużej żarzą.Kto czyta nie pyta .Tego się nie de raczej sprawdzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|