|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:38, 02 Maj 2009 Temat postu: Śmigło do Graupner SPEED 300 6V |
|
|
Tak jak w temacie czy śmigło 7x4 nadaje się do tego silnika. Jeżeli nie to powiedzcie jakie jest odpowiednie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Galuma
MODELARZ
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:39, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
do jakiego modelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:43, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Do TOTO. J€ż go prawie zrobiłem jutro próba generalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moritz
MODELARZ
Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:57, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
za duże, moim skromnym zdaniem 5x4 pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elkabanos
MODELARZ
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:05, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
albo przekładnia i TOTO bedzie bardziej samolotem niż szybowcem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Elkabanos dnia Nie 10:37, 03 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baxter12
MODELARZ
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:14, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Galileo napisał: | do jakiego modelu? |
A po co to pytanie? Smiglo jest dedykowane do silnika, a nie modelu.
Jezeli dany samolot nie bedzie latal na dedykowanym do danego typu silnika, trzeba zmienic silnik zastosowac przekladnie.
Dotego silnika dedykowane smiglo to 5x4, maksymalnie mozna zastosowac 6x4. Ale trzeba uwazac aby go nie przegrarzac.
baxter
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 17:40, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | do jakiego modelu? |
Bardzo konkretne pytanie.
Poza tym że śmigło dobiera się do silnika, to też skok śmigła dobiera się uwzględniając prędkość modelu, inny skok (mały) zastosujemy do modelu latającego powoli np "deprona" a inny (duży) do modelu szybkiego.
Aco to jest skok śmigła i z czym to się je to każdy Modelarz wiedzieć powinien
pozdrawiam Mariusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elkabanos
MODELARZ
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:40, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Skok to kąt łopat śmigła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 22:03, 03 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no niezupełnie, zwróć uwagę że kąt łopaty śmigła zmienia zię zależnie od odległości profilu, największy jest przy piaście najmniejszy na końcówkach , dlaczego?
pozdrawiam Mariusz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MARIUSZ dnia Nie 22:04, 03 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TEQ
MODELARZ
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 0:22, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ponieważ prędkość kątowa śmigła jest taka sama w każdej jego części, jednak prędkość z jaką końcówka przecina powietrze jest znacznie większa od tej, jaką uzyskuje śmigło blisko środka. Do tego jeszcze dochodzi zasada dźwigni i wszystko zrozumiałe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:15, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź czyli będę musiał zmieniać śmigło. A może n ie bo silnik się nie grzeje tylko kable bo zastosowałem zaciękie. Jak myślicie czy można pozostać przy tym śmigle. .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TEQ
MODELARZ
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 546
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 11:02, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Do speed 300 albo 5x3 albo 5x43 i po problemie Jednak najlepszym rozwiązaniem jest przekładnia przy takim napędzie... A jeżeli masz za cienkie kable i się grzeją to zmień je natychmiast!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|