|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krysek
MODELARZ
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:37, 28 Lip 2007 Temat postu: ile ciągu? |
|
|
witam, mam pytanie ile ciągu będzie miał silniczek "taki płaski" z samochodu z przekładnią 3:1 i śmigłem 200mm? z góry dziękuje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:30, 30 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Witam
Noooo z takim pytaniem to tylko do wróżki.
Zbyt wiele czynników ma na to wpływ, i niestety racjonalna odpowiedź jest nie możliwa
pozdrawiam Mariusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krysek
MODELARZ
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:47, 31 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
gdzieś czytałem że ten silnik ma zbliżone osiągi do typu 260...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 10:26, 31 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Witam
Jeśli idzie o ciąg to dalej nie jestem w stanie udzielić odpowiedzi ( z resztą nie ma to większego znaczenia, pomiar ciągu na ziemi w zasadzie nie wiele mówi, a żeby określić ciąg w locie trzeba by dysponować tunelem aerodynamiczym - kiedyś postaram się to bliżej wyjaśnić)
Natomiast jeśli to faktycznie silnik klasy 260 to możesz się pokusić o model slow-fly o masie ok 200 gram, nie będzie to co prawda akrobat, ale do spokojnego polatania przy w miarę bezwietrznej pogodzie powinno wystarczyć.
Kiedyś miałem model z podobnym napędem:
zastosowany tu był silnik klasy 260 od spinacza biurowego (taka reklamówka na baterie) przekładnia chyba 2,8 :1 zasilanie 7 lub 8 cel ni-cd 300 mA/h wielkości 2/3 AA model ważył ok 200 gram.
Model zbudowany ładnych parę lat temu, kiedy to silniki bezszczotkowe i Li-pol'e nie były jeszcze dostępne.
pozdrawiam Mariusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|