Ajaks
INSTRUKTOR
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:20, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
Podpowiem jak rozwiązałem problem. Przed wielu laty, użyłem silnik KMD w modelu ślizgacza mojego syna. Zastosowałem gaźnik RC, który można było wtedy zakupić w CSH. Opis gaźnika: jednoigłowy, średnica wewnętrzna fi = 5,4 mm, posiada 2 śrubki regulacyjne, jedna ustala przymknięcie przepustnicy, a druga dozuje dopływ powietrza dodatkowym otworkiem przy zamkniętej przepustnicy, średnica zewn. do osadzenia w silniku fi = 8,5 mm. Doświadczenie mi podpowiada ,że możesz zastosować każdy gaźnik o podobnych wymiarach, jak np. gaźniki od MVVS 2-2,5 ccm, ewent. od Os Max 2,5-4,0 ccm. Należy zwrócić uwagę przy zakupie na średnicę zewnętrzną , którą gaźnik osadzony jest w silniku, ma być fi = 8,5 mm, lub większa pod przetoczenie. Na koniec dodam, że rewelacji w regulacji nie należy się spodziewać.
Pozdrawiam - Ajaks
Post został pochwalony 0 razy
|
|