![Forum WIRTUALNA MODELARNIA Strona Główna](http://sau.civ.pl/forum/wirtualna%20napislogo.gif) |
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NiccoMartin
MODELARZ
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:05, 16 Sty 2012 Temat postu: prądożerność napędu tunelowego |
|
|
Witam chciałem się was zapytać jak można latać samolotem z napędem tunelowym bo mam naped edf 64mm silnik 4300kv chyba delikatnie ponad 30A ma i jak go włącze to w ciągu minuty do dwóch rozładowuje do zera markowy nowy pakiet i inne 1800mah mam też 2500mah i bez znaczenia do dwóch minut bateria musi być pusta oczywiście na średnich obrotach bo na maxymalnych to pakiet ciepły sie robi średnie obroty czyli mniej więcej takie że sam napęd w reku mi sie unosi ewentualnie jeszcze regulator ale wiadomo że w samolocie muszą być przynajmniej takie obroty żeby leciał dlaczego tylko ja mam taki problem przecież inni na takich latają nawet do 10min ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kontousuniete
MODELARZ
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:12, 17 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Za mała wydajność prądowa pakietu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NiccoMartin
MODELARZ
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:02, 22 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
tylko za mała wydajność prądowa i dlatego tak szybko rozładowywuje czy też pojemność za mała?bo sprawdziłem na Allegro z ciekawości jaki jest stosunek pojemności akumulatora do mocy silnika i jak się okazuje w modelu odrzutowym zamontowany silnik 4300kv 30A i lipol 1500mah(300 mah)mniej niż w moim wiec nie rozumiem po za tym podłączałem swój napęd też do pakietu Life 2500mah 120A i to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kontousuniete
MODELARZ
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:54, 22 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
W modelu czas pracy się przedłuży bo napęd będzie zasysał tylko to co dostanie od przodu czyli przez tunel, w sytuacji gdy nie jest w tunelu zasysa całe powietrze jakie znajduje się wokół przodu napędu i pobór prądu może być większy a moc mniejsza i w tedy czas pracy się skróci. Chyba że masz po prostu za mały Amperowo regulator który nie wytrzymuje takiego prądu i odłącza silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NiccoMartin
MODELARZ
Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:12, 22 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
HK 50-60A.... to nie może być przyczyna bo na nie wielkich obrotach tez któtko działa wsadze silnik od heli belt cp v2 też ma wysokie obroty dużo siły a heli na pakecie 1800 pracuje 10 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|