|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mader
MODELARZ
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:32, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
karolsefory napisał: | To może i tak zrobię ale jutro gdy znajdę czas to po zaklinam silnik być może odpali. Ale gdy pierścionek nie pomoże to co wtedy. A może znasz ustawienie "fabryczne" iglicy wolnych obrotów w gaźnik ST G51. Może to jest akurat problemem. Silnik kopie ale nie odbija po pazurach Tylko kręci tak jak wcześniej mówiłem 2-3 obroty śmigłem i zatrzymuje się zawsze przed kompresją. |
Wtedy trzeba szukać dalej (zacznij od świecy, zamień z Radugi).
W moim silniku igła odkręcona jest na 4/3 obrotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:18, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
e ja w swoim mam odkręconą na 6 . Ustawiałem tak wykręciłem gaźnik otworzyłem przepustnicę na full i ustawiłem igłę od wolnych tak aby była pośrodku tego wtryskiwacza. Czytałem że jest to ustawienie fabryczne. W radudze jest świeca os max nr 6. Spróbuję jeszcze na tej świecy może pomoże w zapłonie mieszanki. Ale czyżby na pewno masz odkręconą igłę od wolnych obrotów na 1,3 obrotu. Jak to sprawdziłeś to było przy max odkręconej przepustnicy czy na zamkniętej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mader
MODELARZ
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:52, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
karolsefory napisał: | e ja w swoim mam odkręconą na 6 . Ustawiałem tak wykręciłem gaźnik otworzyłem przepustnicę na full i ustawiłem igłę od wolnych tak aby była pośrodku tego wtryskiwacza. Czytałem że jest to ustawienie fabryczne. W radudze jest świeca os max nr 6. Spróbuję jeszcze na tej świecy może pomoże w zapłonie mieszanki. Ale czyżby na pewno masz odkręconą igłę od wolnych obrotów na 1,3 obrotu. Jak to sprawdziłeś to było przy max odkręconej przepustnicy czy na zamkniętej. |
Ups, tego nie sprawdziłem jak była ustawiona przepustnica. Jutro sprawdzę i dam znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziuk
MODELARZ
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa - Wola. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:33, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Z tą iglicą od wolnych obrotów to nie jest wcale tak hop hop prosto, jak sobie obaj wyobrażacie... Ją trzeba bardzo precyzyjnie ustawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:36, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ale żeby odpalić też potrzebna jest taka precyzja ?? Po co ja ją ruszałem podejrzewam ze to nie będzie nic innego jak błędna regulacja chociaż może być problem z pierścieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mader
MODELARZ
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:28, 06 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kaziuk napisał: | Z tą iglicą od wolnych obrotów to nie jest wcale tak hop hop prosto, jak sobie obaj wyobrażacie... Ją trzeba bardzo precyzyjnie ustawić. |
Kupując ST.61 w modele.sklep.pl otrzymałem w pudełku oprócz silnika jeszcze "Instrukcję obsługi silnika spalinowego" i tam opisane jest (według mnie) wszystko co potrzebne do regulacji silnika. Zrobiłem jak nakazuje owa instrukcja i rzeczywiście to działa jak powinno. Fakt, regulacja była żmudna, bo trwała w moim wykonaniu ok. 2h. ale dała wynik bardzo pozytywny. Silnik przechodzi bez "zająknięcia" z wysokich na niskie i odwrotnie obrotów. Ale, chyba to normalne, zakupiłem paliwo innej firmy o składzie jak poprzednie i regulacja silnika okazała się błędna; musiałem skorygować wolne obroty o 1/2 obrotu wkręcić ów wkręt od biegu jałowego.
W zupełności zgadzam się z Tobą, że regulacja jest bardzo delikatna, ale i zależna od paliwa.
karolsefory napisał: | Ale żeby odpalić też potrzebna jest taka precyzja ?? Po co ja ją ruszałem podejrzewam ze to nie będzie nic innego jak błędna regulacja chociaż może być problem z pierścieniem. |
Nie panikuj, sukcesywnie rozpocznij poszukiwanie przyczyny Twoich kłopotów z silnikiem. Rozpocznij od najmniej dotkliwych dla kieszeni i czasu...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mader dnia Pią 22:45, 06 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 8:14, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A wiesz co z tego co widzę mieszkasz w białymstoku ja mieszkam w sokółce to nie tak daleko. Może moglibyśmy się kiedyś spotka. Ja bym przyszedł z tym nieszczęsnym silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mader
MODELARZ
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:49, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
karolsefory napisał: | A wiesz co z tego co widzę mieszkasz w białymstoku ja mieszkam w sokółce to nie tak daleko. Może moglibyśmy się kiedyś spotka. Ja bym przyszedł z tym nieszczęsnym silnikiem. |
Już Ci to proponowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:43, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Racja proponowałeś. Ach ta moja główka . Tylko no nie mam pojęcia kiedy byśmy mogli się spotkać. Bo teraz jakoś mocno czasu nie mam. Ale to się załatwi na PW. NA razie będę próbować ale teraz nie mogę znaleźć czasu dla silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mader
MODELARZ
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:09, 07 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
karolsefory napisał: | Racja proponowałeś. Ach ta moja główka . Tylko no nie mam pojęcia kiedy byśmy mogli się spotkać. Bo teraz jakoś mocno czasu nie mam. Ale to się załatwi na PW. NA razie będę próbować ale teraz nie mogę znaleźć czasu dla silnika. |
O ile mogę, to jedna rada:
czytaj co jest napisane, a nie czytaj tego co chcesz przeczytać.
Zwolnij!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsefory
MODELARZ
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokółka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:21, 08 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Staram się czytać ze zrozumieniem. Ale niestety czasem nie wychodzi. Może i masz rację należy zwolnić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|