|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall Anonim
MODELARZ
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:03, 12 Gru 2009 Temat postu: silnik, a ciąg |
|
|
Mam problem poszukuję silnika szczotkowego, który przy jak najmniejszej masie osiągnie najwyższy ciąg. Chodzi o silniki tak do 400, ale najlepiej w okolicach 300. Czy ktoś z forumowiczów zna może przybliżony ciąg silników tych klas(280,300,400,380,180) i zastosowanych śmigieł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciepek
MODELARZ
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:51, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Koniecznie szotkowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall Anonim
MODELARZ
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:08, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
niestety tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elkabanos
MODELARZ
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:21, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko zależy od obrotów na 1V dobranego śmigła często przekładni itd można kombinować ale im większy silnik tym większy ciąg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall Anonim
MODELARZ
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:42, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
serio? chodzi mi o konkretne dane bez przekładni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elkabanos
MODELARZ
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:57, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Do jakiego modelu ci to potrzebne jaka rozpiętość waga jak powiesz to ci pomożemy dobrać w zasadzie jeśli chcesz przekroczyć 1.40m To raczej sobie szczotkowy daruj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall Anonim
MODELARZ
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:10, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, nie chodzi o model tylko potrzebuję tego na pewien konkurs techniczno-informatyczny, do konstrukcji robionej przeze mnie, ciężko to wytłumaczyć. Z tym że mam nie wielki zapas masy, a chcę uzyskać jak najlepszy ciąg. Nie ma to nic wspólnego z lotnictwem po prostu potrzebuje danych dotyczących ciągu z podanym śmigłem. W największym skrócie chcę zwiększyć docisk do podłoża w konstrukcji pojazdu na zawody i planowałem wykorzystać do tego silnik ze śmigłem, ale na razie to teoria, muszę wiedzieć ile ciągu(docisku) uzyskam wtedy ocenię czy to ma sens i czy opłaca mi się taka konstrukcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 23:15, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
W Twoim zastosowaniu z 280 tki bez przekładni ok 120- max140 gram.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall Anonim
MODELARZ
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:17, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo dziękuję, o to mi chodziło. A 380/400?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gall Anonim dnia Sob 23:18, 12 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ciepek
MODELARZ
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:21, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz coś docisnoć to nie lepij obciążyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall Anonim
MODELARZ
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:24, 12 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Tak, tylko, że to dodatkowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojo
MODELARZ
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:16, 13 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Silnik Speed 400 7,2V na pakiecie 9,6V i śmigle APC 7x3 dawał 290g o ile mnie pamięć nie myli. Ten [link widoczny dla zalogowanych] programik powie Ci wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|