Laik
MODELARZ
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:20, 02 Mar 2010 Temat postu: Proszę o pomoc - kąt natrcia skrzydeł a kierunek lotu. |
|
|
Chciałbym się dowiedzieć jaka jest zależność w kilku sytuacjach. Będę bardzo wdzięczny. Jako, że nie znalazłem lepszego miejsca swoje pytanian kieruję do Was.
1. Jak to jest podczas fazy startu aż do lotu horyzontalnego?
Z tego co wiem to na przykład samolot pasażerski do oderwania się od ziemi potrzebuje 10 stopni do 15 stopni kąta natarcia skrzydłami.
Jaki kąt natarcia skrzydeł utrzymuje samolot do czasu, gdy wyrówna lot do poziomu?
Wiem, że prędkość jest zwiększana i wraz z malejącym kątem.
2. Podczas lotu horyzontalnego dla skrzydeł niesymetrycznych lotów komercyjnych (pasażerskich typu boeing) jaki jest kąt natarcia skrzydeł?
3. Interesuje mnie też faza opadania , czyli szykowanie się do lądowania ale zanim samolot otworzy klapy i sloty i zanim podniesi dziób, jaki posiada kąt natarcia krzydeł kiedy obniża wysokość z 11 tys. m do 500 m?
4. Ostatnie pytanie teoretyczne - jak wygladaloby to w praktyce? Chodzi o skutki.
Samolot posiada pochył 6 stopniowy przy prędkości 850km/h na wysokości 100metrów nad ziemią. Jakie będą tego skutki?
Bardzo proszę o odpowiedzi.
Dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|