Forum WIRTUALNA MODELARNIA Strona Główna WIRTUALNA MODELARNIA
modelarstwo lotnicze
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z silnikiem nitro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WIRTUALNA MODELARNIA Strona Główna -> DZIAŁ TECHNICZNY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtasspolo22
MODELARZ



Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:42, 06 Gru 2008    Temat postu: problem z silnikiem nitro

Witam serdecznie:) jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumiałosc:)Mam problem z silnikiem nitro w samolocie...a mianowicie... silnik po odpaleniu chodzi rowno i sprawnie:) lecz problem pojawia sie wtedy gdy na pelnym gazie podnosze dziob samolotu do gory...wtedy zaczyna slabnac i strasznie spadaja obroty...czesto tez gasnie.Napewno przewody paliwowe sa dobre....zbiornik paliwa tez.Nie mam bladego pojecia co jest grane!!Bardzo prosze o pomoc...z gory dziekuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dzialeczka
MODELARZ



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: WOla mielecka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:58, 06 Gru 2008    Temat postu:

hm...moze jest zle dobrane smigło?!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gall Anonim
MODELARZ



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:32, 06 Gru 2008    Temat postu:

A masz mieszankę pod ciśnieniem(zbiornik powinien byś połączony z tłumikiem, który wytwarza ciśnienie, aby paliwo dopływało do silnika w każdej pozycji modelu)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtasspolo22
MODELARZ



Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:45, 06 Gru 2008    Temat postu:

Wszystko jest na sto procent sprawne...bo kupilem samolot uzywany...oblatany...mialem niestety ciut twardze ladowanie...wymienilem smiglo i pare innych elementow...ale silnik normalnie chodzi...jesli jest na kołach to elegancko sie wkreca na pelne obroty....wolne obroty sa wrecz idealne...pyka jak ta lala:) ale gdy na pelnym gazie podnosze przod to nagle traci moc...i gdy zwieksze mu paliwo to na podniesionym dziobie chodzi bardzo dobrze a gdy postawie go na kola to zaczyna gasnac...i na odwrot....gdy uniesiony chodzi dobrze to na kolach nie...czyli wychodzi na to ze gdy gaznik ustawie na kolach to po uniesieniu modelu tak jak by mu paliwo nie dochodzilo...bo jak ustawiam gaznik w pozycji uniesionej to zdecydowanie zwiekszam mu dawke paliwa...i chodzi idealnie...a gdy go opuszczam to zalewam silnik i gasnie....Zbiornik paliwa mam na cisnienie...jest rurka poprowadzona z tlumika do zbiornika i ze zbiornika do gaznika...i nie mam bladego pojecia co jest grane...probowalem juz cos ustawiac przestawiac w gazniku...i niby bylo lepiej...ale co chwile sie cos zmienialo w pracy silnika...troche namieszalem w tej wypowiedzi ale to jest skutek ciezkiego dnia...Wesoly jesli to cos pomoze to mam silnik MDS 40 Smiglo jest napewno dobre.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wojtasspolo22 dnia Sob 22:47, 06 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ojo
MODELARZ



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 3:29, 07 Gru 2008    Temat postu:

A regulowałeś dyszą wolnych obrotów?To najpierw na niej regulujesz przy zamkniętej przepustnicy obroty jałowe żeby silnik nie gasnął.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtasspolo22
MODELARZ



Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:03, 07 Gru 2008    Temat postu:

Tak,juz to robilem...obroty jalowe sa wrecz idealne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziuk
MODELARZ



Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa - Wola.
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:48, 14 Gru 2008    Temat postu:

Mi to wygląda na zbyt ubogo dla wysokich obrotów (główny zawór). Ustawiłeś nim po prostu na maksimum obrotów w poziomie, a to źle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum WIRTUALNA MODELARNIA Strona Główna -> DZIAŁ TECHNICZNY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin