|
WIRTUALNA MODELARNIA modelarstwo lotnicze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz.
MODELARZ
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kłobuck Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:07, 14 Kwi 2009 Temat postu: MIG 480 |
|
|
Witam.
Z racji iż w starym silniku od Sky Lady 2 powyrywało mi szczotki, zamówiłem w nastik-u nowy silnik, jest to MIG 480 RACE 7,2V 6V-12V.
I tu pytanie, w starym silniku miałem na wierzchu z tyłu kondensatory chyba przeciwzakłóceniowe, w tym niema, czy wypadałoby je dolutować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MARIUSZ
Administrator
Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 1179
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 93 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 14:14, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wypadało by...
kondensator- kondensatory przeciwzakłuceniowe powinny być w komplecie z silnikiem, przynajmniej w silnikach "graupnera" zawsze były.
Jeśli nie było to można przelutować z starego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz.
MODELARZ
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kłobuck Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:58, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
MARIUSZ napisał: | Wypadało by...
kondensator- kondensatory przeciwzakłuceniowe powinny być w komplecie z silnikiem, przynajmniej w silnikach "graupnera" zawsze były.
Jeśli nie było to można przelutować z starego silnika. |
W środku chyba są, nie jestem pewien a nowego silnika nie będę rozbierać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Elkabanos
MODELARZ
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:21, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dziś wylatałem 4 loty na lotnisku było 8 modelarzy (SZOK!!!!) i jeden starszy pan kondensatorów nie miał jak model szedł ostro w góre to silnik stawał i to było dla niego strasznie wkurzające w sumie mu się nie dziwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz.
MODELARZ
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kłobuck Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:50, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ech, kolejny kłopot, pod lutowałem do silnika kabelki aby takowe podpiąć pod złącza ,
podpiąłem, daje gaz i nic, różne kombinacje nie przyniosły skutków, zero reakcji silnika, regulator działa bo nie zastąpionym narzędziem ( językiem ) dotknąłem przypadkowo drutów bo chciałem sprawdzić ( na twarzy najczulsza skóra) czy regulator się nie grzeje, niestety jest ciepły i dość szybko się nagrzewa, myślę że jest gdzieś drut na wale od silnika zepsuty( zrozum to jako przerwany, rozwalony, może zwarcie...)
Czy podlega taki silnik gwarancji ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gryzoń
MODELARZ
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:56, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy silnik działa bez regulatora. Jeśli działa to może regiel niezaprogramowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz.
MODELARZ
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kłobuck Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:03, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
gryzoń napisał: | Sprawdź czy silnik działa bez regulatora. Jeśli działa to może regiel niezaprogramowany? |
A ciekawe w jaki sposób to sprawdzę, regiel nie jest programowalny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gryzoń
MODELARZ
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:05, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Skoro jest to silnik szczotkowy to wystawczy podłączyc do niego akumulator, nic się nie stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz.
MODELARZ
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Kłobuck Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:07, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie to zrobiłem, zero reakcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gall Anonim
MODELARZ
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:09, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to coś jest z silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gryzoń
MODELARZ
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:10, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No to napisz maila do sklepu w którym go kupiłeś że przysłali ci zepsuty silnik. Myśle że nie będzie problemu z wymianą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|